Vid min sida

Ibland blir det jobbigt, kämpigt och otroligt påfrestande att klara av en helt vanlig vardag, det betyder inte att vi ger upp, det betyder inte att det över, det betyder inte att det aldrig blir bra utan betyder bara att livet är på väg i en ny riktning och vi behöver bara hitta någon form av balans och styrka för att återigen samla våra krafter och leva vidare lyckliga!

Jag vet att jag genomgår en jobbig period i livet just nu och att jag för allt i världen inte önskar någon annan de känslorna jag känner nu men jag vet också att det är tillfälligt och att jag snart nog står helt på benen igen och att jag är stark nog att klara av precis vad som helst!

Jag har några personer jag vill tacka extra mycket för det ni gjort och gör för mig när jag inte riktigt orkat med vardagen, att ni hört av er konstant, tagit med mig ut på saker och fått mig att skratta och ha roligt har betytt mer än ni någonsin kan förstå! Jag är evigt tacksam och ni ska veta att jag kommer villkorslöst finnas vid er sida vare sig det behövs eller inte!
Att be om hjälp är inte lätt och jag har inte behövt göra det vad gäller er, ni har bara funnits där och ni har varit helt fantastiska, er kärlek och omtanke är utan tvekan en energikälla i sin egen klass!

Ibland är vi vilse och vet inte riktigt vart vi ska ta vägen, men allt ordnar sig, allt blir bra till slut. Är det inte bra är det heller inte slut!

Vi är inte såna som ger upp, vi är såna som har varandra och vi är såna som ärligt kan säga att livet är inte alltid rättvist och jättekul och vi är inte svaga människor för det, vi är såna som tar oss igenom det svåra och som kan klara precis vad som helst. Vi är oslagbara!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0