Tack till er!

Jag funderar ibland om jag föddes så här känslig och skör eller om det kommit mer med tiden? Jag vet sedan några år tillbaka att jag är en högkänslig person, de flesta känslor jag har tar oftast sin yttersta gräns, vilket vill säga att en glad Hanna är en överlycklig Hanna, en ledsen Hanna är en gråtande Hanna och en arg Hanna är en skogstokig Hanna! 

Människor som inte riktigt förstår mig vill säkert tro att jag överdriver en hel del när jag är glad eller att jag måste skärpa mig när jag blir ledsen över det andra kanske ser som småsaker. 

Mitt sinne är väldigt öppet för andras sinnesstämningar, vilket gör att en annan människa kan väldigt enkelt påverka mitt humör utan att jag egentligen vill det. 

Människor som står mig nära kan påverka mig otroligt mycket eftersom jag känner av deras humör gsbaka enkelt och därför är det extra viktigt att den skaran människor är världens bästa vänner och det måste jag ändå säga att jag har! Jag har tur att ha så fina vänner runt om mig som både förstår och finns till i alla lägen! 

Ni är helt klart underbara, tack för att ni står här vid min sida när det blåser storm i mitt huvud och jag har svårt att greppa tag om verkligheten och tack för att ni skrattar med mig när jag hamnar i lyckorusen och tack för att ni inte dömer mig när jag gråter över spilld mjölk och tag för att jag alltid får känna mig värdefull med er! Jag kan inte ha bättre människor runt mig än de som är i mitt liv just precis nu, jag älskar er! 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0