Semestervecka 3, dag 3.

Okej, jag ska erkänna! Jag är sämst på att ha semester och lata mig. Jag kommer ihåg att jag skrev en lista här om att jag skulle läsa böcker och allt sånt tjafs, men vad hände med det? Jo, jag gjorde som alltid har gjort, jag har fyllt dagarna med massor av göromål och har försökt gjort så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Jag kan bara kort och gott inse att sån är jag och jisses vad kul det är att vara sån!
 
Nu har bloggen stått stilla här i flera dagar och det är för att vi haft Norgebesök, har egentligen haft all anledning att skriva, eftersom vi gjort så mycket roligt, men jag har verkligen tagit vara på tiden vi haft tillsammans med syster och hennes familj att jag inte ens använt datorn en enda gång sedan dom kom hit! Vi har ju haft så tur med vädret att nästan all tid på dagen spenderats ute också för den delen! Men ja, vad har vi gjort för kul då? -Furuvik, spelat minigolf, badat massor, paddlat kanot, simmat, cyklat tillsammans med syster från Stocksbo och hem en solig kväll (4mil), sett film varje kväll/natt och ätit massor av god mat! 
 
igår blev vi ensamma igen, tyst blev det och samtidigt lite tråkigt. Men, vi fick städat och gymmat för första gången på på över en vecka! Det är skönt att komma igång igen, men samtidigt har vi ju hållt igång det med simning, paddling och cykling under tiden de vart här, men ändå, det känns ändå viktigt att känna att man vart på gymmet igen. Precis som sist blev jag snuvad på skåp 56 igen, samma kille, samma lås. Jag ska byta skåp nu tror jag, 57 är nog mer min grej! 
 
Nu under sommaren och hösten kommer mitt nya projekt spara naglar komma igång igen! Jag är ju en riktig nagelbitare egentligen, men istället för att bita måste jag byta ut det mot att fixa och trixa med dom på annat sätt, bland annat måla dom. Så, från och med i förrgår var det dags! Jag vill ha långa, starka naglar!
 
Nu kommer vi höras oftare här tror jag! Kram på er. 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0