Lördagkväll

Vi har spenderat en liten del av lördag kväll på gymmet tillsammans med några andra som inte heller förstår varför man ska göra något annat en lördag. 
 
Sen jag blev sjuk har jag minskat drastiskt på gymandet, jag har bara tränat en gång under tiden faktiskt. Men en gång är mer än ingen och idag blev det gång nummer två. Numer kommer jag enbart att träna när jag känner att jag har tid och lust till det. Långa promenader med hundarna kommer bli mer vanligt, men att slita ut mig på gymmet är inget som jag kommer kämpa för.
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Morsan

Klokt tänkt och klokt beslutat! <3 Snygg, ny design på bloggen!!

2013-02-23 @ 22:46:57
Postat av: Carina

Helt rätt, följ din egna känsla och lust! Gör det dom känns för dig, oavsett det handlar om publicera eller träning.

2013-02-24 @ 23:52:49
URL: http://viltovackert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0