Onsdagsledig!

Onsdagarna är nog de bästa dagarna på hela veckan tror jag. Jag uppskattar verkligen att alltid ha en dag mitt i veckan att samla nya krafter och sova ut riktigt, det gör att jag kan ge det lilla extra de övriga dagarna!

För övrigt flyter livet på precis som det kommer att göra nu i fortsättningen, jag jobbar på som vanligt och känner att jag kommit ikapp mig själv nu. Kvällarna varvas med kärlek, vänskap och träning. Det är så mitt liv ser ut just nu, och jag är nöjd med det!

I januari börjar jag gymma i Sandviken istället för i Gävle! Ett årskort är nu köpt till det nyöppnade gymmet, jag och Anne är peppad som tusan, de kommer bli riktigt kul!

Imorgon är det jobbdags. Nu sova!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0