6,5 km

Jag är helt färdig kan man säga. Jag har enda sedan jag kom hem från Norge varit småsjuk från och till, nu är jag dock på fötter igen och det har kliat något så enormt i benen efter att bara få komma ut och springa/gå. Jag dammade av skorna och tog mig en power walk/joggingtur ikväll tillsammans med Jörgen. Det är så mycket mysigare att gå tillsammans och göra det här till ett gemensamt mål som faktiskt båda vill denna gång!

Jag känner mig som en ny människa faktiskt. Samtidigt som jag är trött är jag flera gånger piggare och klarare i huvudet.

Nu är det slut på soffpotatistiden! Nu är det heja heja som gäller.

Bilden är från igår, jag tog mig en kafferast i solen hemma hos Chister och Sara när barnen och Sara sov. Första dagen i år som jag vart ut och suttit utan jacka/tjocktröja

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0