Mittiveckanlyx

Just nu sitter jag med ett glas tassimokaffe och nyfärgat hår. Det är lyxigt, det var tusen år sen mitt hår fick sig en färgning och det var absolut inte igår jag drack ett glas (ja, jag älskar att dricka kaffe i glas, speciellt mina kaffeglas med dubbelglas som jag fick av Therese) gó-kaffe! Mindre lyxigt är stressen jag genomgår just nu, men även om det inte är lyxigt är det fortfarande något bra och possitivt. Jag tycker faktiskt om att utsätta mig själv för stress och framför allt om det är för den goda sakens skull! Imorgon är det dags igen, knivarna är slipade och köttfärskvarnen är fit for fight! Nu kör vi vidare!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0