Tackar för google translate!

Jag sitter och använder google translate för fulla muggar just nu, ett norskt CV ska ju till världen... Imorgon är det dags att gå på lite olika butiker för att söka jobb och nog tycker jag det är ganska jobbigt med tanke på att jag inte riktigt kan norska men jag tror det ska gå bra. Det är tur att man har Therese och Frode till hjälp måste jag säga!

Ikväll har jag och Therese vart ute ocg sprungit i en botanisk trädgård. Var ganska mysigt faktiskt, fint. Regnet öste ner, så lite måste jag få klaga tycker jag.. Helt irriterad är jag för att jag inte haft torrt hår på hela dagen. Först en dusch på morgonen, sen en promenad på stan i flera timmar i ösregnet och kort efter det en regnig joggingtur.. Inte nog med det så måste ju faktsikt hundarna ut en gång till.. Haha, jag tror jag döör!

Och nu till den lite mer fundersamma biten:
Egentligen tror jag inte riktigt att jag har landat i mig själv riktigt än. Jag vet inte hur jag ska känna rikitgt. Kan inte sätta fingret på det, jag kan ju givetvis inte sluta tänka på vår vardag hemma i Forsbacka, samtidigt som jag vet att den här chansen inte kommer fler gånger i livet. Jag känner mig på något vis modig som gör det här nu och hoppas att Forsbacka och alla finns kvar när jag kommer tillbaka hem. Jag är ju ändå bara någora knappar på telefonen bort, eller några tangenter på datorn (facebook, fronda.blogg.se) eller några timmar, ja, man kan se det lite hur man vill.

Sängen kallar på mig, vi hörs!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0