Kennas regnjacka

I motsats till Wenja, som hatar allt som har med selar, hundkläder och flytsväst att göra har vi Kenna. Hon tycker inte det är så kul att ta på, men när hon väl fått på sig det hon har så bara anpassar hon sig och springer runt lika lycklig ändå, min fina vän.

Jag var in på en djurbutik idag o kollade på regnkläder till Kenna, vi har ett ganska stort behov av det nu med tanke på att håret på hennes bröst nästan nuddar marken och en regnig dag har man flera kg grus och vatten inne. Jag skulle få betala 700:- för ett hurtta-täcke och kände väl att det var lite väl mycket, så jag sydde mig en egen, med snygg huva och allt. Nu blir det inget mer grus och vatten inne mer. Billigt blev det också.



Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0