Bilder från Sommaren -10







 Tänka sig, ungefär för ett halvår sen fick jag min Canon 400d av familjen i studentpresent. 400 har nu blivit 550, men jag använder inte kameran så ofta som jag vill. Jag har ingen inspiration till bilder och dåligt med utrustning. Tänk om man hade haft något till objektiv och lite sånt? :)

 Alla dessa bilder är tagna första månaden med systemkameran, skillnaden är att idag kan jag redigera bilder, här under följer exempel. De bilder jag la upp då var obehandlade, nakna. Idagens läge är jag tacksam för photoshop! Jag tycker att photoshop är en kameraägares bästa vän. Det är inte det att jag tar fula bilder som måste göras om för att se snygga ut, utan det är det att det är jobba med färger och spegla ögonblick.
Det kameran inte kan förmedla kan photoshop göra. Jag har sett lite här och var att man kan anse photoshop som fusk till snygga bilder, men för mig är det resultatet som spelar roll, inte vägen dit.







Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0