Vardagskoll

Nu har vi kommit hem från Kågbo. Vi tog oss först dit i morse för att åka till Stockholm och hämta Olles nya bil. Aja, väl hemma så har vi städat och sitter nu bänkade framför TV:n. Jag älskar höst-tv. Levande ljus och något som andra kallar svenska skitprogram, men jag älskar dom. Det spelar ingen roll vad det är, bara det är svenskt. Dansfeber, fångarna på fortet, lets dance, idol, simon och thomas, arga snickarn, äntligen hemma, ALLT! Bäst av allt, biggest looser Sverige. Jag verkligen älskar allt.

Igår var jag i Gävle, träffade min lilla gravida Linda med hennes stora gravidmage. Hon har lovat mig att ställa upp på foton. Dels vill jag träna foto och hon vill ha bilder från sin gravidmagetid senare att titta på. Sen när hennes lille har kommit ut vill hon också ha bilder! :) Jag längtar!

Jag träffade även min jobbcoach igår. Hon verkade vettig och hade sån jäkla skön dialekt. Jag kände att henne gillade jag direkt. Med hennes hjälp kommer jag komma långt! Det är min tanke i alla fall. Hon verkade inte ha så mycket emot mig heller om jag ska vara ärlig! ;)

Tadala, nu ska jag kika runt på mina favoritbloggar.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0