Resultat

Morgon, eller förmiddag, du kan välja själv. Jag väljer morgon/förmiddag/lunch. Jag är ganska flexibel på det viset faktiskt. Vad det än är så har jag ätit tacopaj till frukost, en perfekt start på dagen för mig som tröttnat på gröt efter 2 veckor. Jag har aldrig haft problem med att äta vanlig mat till frukost. Det är mycket godare faktiskt. Det bästa är om man ätit pizza dagen innan och kör den 1 minut i micron till frukost dagen efter. Mums.;)

Jag tänkte att jag och Wenja kunde ta lite bilder på henne i morse, eftersom hon verkade något lugn och snäll när hon låg där och vilade för sig själv. Här är resultatet:
 
Jag vet inte hur ni känner, men jag tror att detta skulle vara en perfekt annonsbild om jag skulle vilja sälja henne.

Wenja är en såndär hund som aldrig kan vara stilla eller tyst. Smackar hon inte med munnen eller slickar sig någonstans, nyser hon istället. Gör hon inte det ligger hon obekvämt och måste byta plats att ligga på. Fösöker man ta kort på henne kryper hon närme mig så att hennes nos täcker kameran. Jäkla hund. Hon är ju i alla fall snäll!

God morgo!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0