Morgon

Nu sitter vi här igen då, på ett konferenserum någonstans i Sandviken, jag och Henry. Jag har börjat på kopp ett med kaffe och Henry försöker med en plånbok bryta sig in i godisasken med innehåll av små "söta björnar". Han lyckas inte, det ska jag se till med allt. En sån björn skulle inte bara inte kanske fastna i halsen, utan även honom ge en sockerkick så han adrig mer vill sova. Det vill vi ju inte, istället vill Henry hälsa några rader:



aaaa<zzzzzllllllllllllllll,..g nb dxfdh¨å'



Okej, det blev bara en kort rad, men den säger säkert ganska mycket.,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sarko

hahahha, vilket roligt inlägg. Jag är ju iofs lite partisk också ;)

2010-11-25 @ 10:38:20
URL: http://dummie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0