Fronda - Morgon

God morgon, jag har verkligen sovit gott i natt känner jag. Hur bra och skönt som helst. Dock hade jag mindre bra drömmar nu på morgonen och det är väl bra att de är drömmar och inte verklighet, så ser jag på det i alla fall. Så länge det är drömmar finns ingenting att oroa sig för. Känslan som spökar är bara en känsla och kan snabbt bytas ut mot någon annan känsla, bra va?

Idag ska jag köra med Sara, det är det som står på schemat, jag är lite rädd för det. Det har med bilen jag ska köra att göra, volvon. Det går verkligen inte, men man måste försöka och det ska jag verkligen!

NU:
Lyssna på Fireflies (kolla några inlägg ner för att lyssna) och göra lite annat..

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0