Fronda - Lös

TjenARE.
Jag höll på att skära av mig fingrarna idag i skärmaskinen på konsum. Fan va rädd jag inte var då, men nu. Nu har jag nästan lite panik över de. Jag kände hur knivbladet tog nageln, fick en chock och ryckte tillbaka, vad tänkte jag med?! Inget mer med det just då, men nu har jag panik och mår dåligt över det. (Om jag kunde sluta repetera saker hela tiden så hade detta inlägg blivit kortare, jag vet) Kom såhär i efterhand, skit.

Jag håller på att lär min hjärtehund att gå lös utomhus. Funkar peppar peppar hittills bra. Vi får se hur det blir med den saken, jag hoppas inte för mycket men testar mig fram. Igår tog vi en promenix på ca 40 min utan koppel.
Wenja är väldigt duktig måste jag säga.


Fy fan vilken tråkig lunch. Carro är i valbo och jag sitter här.
Män män, snart är det dags för konsum igen. Skära kött och leka med knivar!


PS, jag hatar djuraffärer. . .

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0