Fronda - Samtal

God morgon!
  Vilken dag det var igår, en underbar dag precis som vanligt. (tänk om allt alltid vore så lätt i livet) fast inte fick jag något tal gjort utan får försöka få ihop det idag istället. jag har ju ändå gjort halva :) Egentligen skulle jag väl ta tiden som jag använder nu när jag skriver till att göra ett tal, men jag prioriterar verkligen inte det...

Men iaf, Carro & Thomas var här kvällen och halva natten igår, vi pratade mobbning och spelade spel.. (anledning till diskussionen var att mitt tal handlar om det och hon var tvungen att hjälpa mig med det.) Vi hade så roligt ;)

Mitt och Andris djupa samtal igår i renseriet fick mig att tänka en del..
Jag får nästan ångest. Vill aldrig förlora er, <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0