Fronda - Fredag

Skola idag, sen stan med Andri.
Blev dock inte långvarigt då Andri fick ont i huvudet, jag tycker så otroligt synd om henne när det blir så, för hon verkar verkligen få väääldigt ont i huvudet. Riktigt migrän liksom! Aja, krya på dig Andriette,<3
Efter att Andri gått iväg gick jag till DinSko för att handla mig nya vårskor. Gick även in HM och där bestämde jag mig för att handla kalsonger till hjärtat mitt och även en snygg t-shirt. Till mig hittade jag en foundation, mousse och trosor!


Jag har otroligt tråkigt ibland och då blir det bilder på mig, mig och mig!


Läste i VR idag medans jag väntade på att Linda skulle komma och käka med mig, lägg märke till hennes tår? Fruktansvärt, ser ut som monsterfötter.


Självaste Andri i mina glajjor och Mattias :)


Smygisar!




Andriette och Mattias.


Linda i mina glajjor ;)


Perfekta vårskor från DinSko, 299:- endast! Som hittat.


Jag hade tidigare en foundatoin från MaryKay, men den börjat ta slut nu så köpte en sån här istället. Färg 020 från HM, 135:-


En bit av tröjan jag köpte till hjärta idag och MarioKart vi köpte i förrgåt;) Roooligt!


Snyggaste :)<3


Handlade man på HM för minst 400 fick man presentkort på 100:- !! Jättebra! :)

Allt för mig,
Förresten, riktiga vänner ställer upp!
Trött på allt annat.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0