Fronda - Jysk

Jag hoppas på bättre, för nu är det fan inte ett dugg bra kan jag ju säga.
Varför, ja, varför inte?
Har lektion om ett tag, men innan det kollar jag på möbler som vi ska köpa. Ska till jysk nu någon dag och beställa hem tror jag, så vi får se vad det blir, sängen som vi ska ha är redan bestämt, lika så stolar och expidithylla.

En sån kanske? Hmm, undra om det finns någon här på bloggen som känner igen den? ;) Men hursomhelt, (sitter inte ihop) så är den i "skinn" vilket gör att Wenja inte kan håra ner, dessutom är den till ett ganska bra pris. Inte bestämt ännu.
 
Världens snyggaste stolar ska in i vårt fina kök :)

 
En expidithylla som ska dela av vårt rum. Vi sak dock vända på den så den blir 180 bred istället för 140.
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0