Fronda - Kaffe

Är det bara jag, eller varför får jag ont i magen av att dricka kaffe? Jämt är det såhär och framför allt på morgonen. Jävla skit alltså säger jag bara! Hur som helst på blev det kaffe och rostad limpa med ost på till frukost! Aja, det duger!

Skola idag, vilket jag inte ser fram emot, låg igårkväll/natt och var helt störtledsen över hur de tänkte när de gjore mitt schema (egoisten i mig talar) Jag har så pass mycket sovmorgon att jag har typ 12 timmar att spendera i skolan övrig tid (vilken min syo tycker att jag ska göra läxor på, men vem lägger 12 timmar på läxor i veckan?). Jag åker inte in 8 till skolan och börjar 1, det går fan inte! Därav kommer min stora längtan till körkort, men eftersom att fonderna mina förmodligen har sjunkit råder folk att inte ta ut pengar därifrån, vilket gör att förkortet blev aningen längre bort. Jag kan verkligen inte spara pegar! Det är då inte min grej, köper massa onödgt skit istället!
 Jag löste mitt problem med skolan tillfälligt, eller inte jag, mitt i gråtandets stund kommer älskling och säger att det blir ok,det kommer ordna sig, jag får cyckla till bussen helt enkelt och sen lovar han att köpa träningskort åt mig och han, så när jag har sovmorgon ska jag träna ist, det är hans plan! Min plan ser för närvarande likadan ut, förutom att jag tänker köpa mitt träningskort själv! det ska inte han behöva göra heller!

Idag har jag bara en timme sovmorgon, vilken jag tänker ta ut genom att läsa lite i min bok, i vårt ofantligt tysta bibliotek. Tur är väl att man har det biblioteket! Musik och bok, toppen!
Tänk om jag också kunde få sova idag?!


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Marika

Haft de bra annars då ? :)

2009-01-13 @ 15:26:23
URL: http://acesstome.blogg.se/
Postat av: Marika

Okej =) Ja alla läser de dom läser, gillar läsa alla "vanliga" bloggar, då pratar man mer om sitt liv, ger med sig så mkt mer. =)

2009-01-13 @ 19:14:52
URL: http://acesstome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0