Fronda - Övningskör

God morgon,
sitter hemma hos mamma och pappa i Kågbo för dagen, något trött och ganska utsliten. Kanske är det inte så konstigt med tanke på att pappas hundvalp gör mig tokig, hon är galet söt, Bella och otroligt krävande. Jag ska ge er en bild så fort jag kommer hem, för här har jag ingen mobilkabel.

Annars är jag i full gång med övningskörning, dock inte så mycket som jag kanske hade velat, men varken mamma eller pappa har inte riktigt tid, så jag får passa på att lära mig parkera, backa och sånt skoj.

Yesyes, nu ska jag städa här säger pappa, eftersom Christer, Sara och Saras pappa kommer hit senare.
Vi hörs,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0