Fronda

Emma har fått för sig att jag är beroende av bloggen, haha, med det kanske menas att jags ka skriva mindre. Jag är lååångt ifrån beroende, det är bara det att när jag har tråkigt så sitter jag oftast här och gnatar på orden! Visserligen tycker jag det är kul, o se vilka som läser och veta att faktiskt många läser varje dag ;) Spec nu efter att jag fixat ordning den!

Idag hakade jag en något nervös och hungrig Linda<3 som skulle pierca sig. Det gick jävligt fort måstejag påstå, men de vart hur fint som helst! Det blev en rosa stav i naveln :) Sötnötis blev det!:)

G på matteprovet, 15p,        g10p, vg18, mvg?p
 Så de vart ganska bra ändå, men nu ligger jag och Lindis i för att få MVG på nästa prov, Vg ska vi minst ha i slutbetyg! Vg is the shit! yesyes,

Just käkat, Tilde är här. Myspysunge <3

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: em

bra jobbat ;)

2008-10-03 @ 19:05:21
URL: http://jameshetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0