Fronda

Uscha
Har ni tänkte på att ofta gnäller människor från fattigare länder på oss om pengar!  Detta är något jag tycker är jobbigt, enda sen jag vart liten har jag velat vara fadder åt ett barn, men nu blir jag bara störd av detta!? Jag tycker inte synd om de fattiga, jag tycker bara att det är synd ATT det är som det är. Inte om dom! Varför komma och tigga pengar hos oss? Har man inte råd med barn ska man heller inga ha!?
Vissa kan inget göra åt att de blir med barn. Men tänk efter, hade du skaffat barn om du inte hade pengar över huvud taget? Många av dessa människor blir kanske våldtagna eller något annat, men för guds skull inte alla, eller?!

Bara en enkel åsikt,
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0