Fronda

Om ni kan bli obrydda av detta, så måste det finnas något sjukt i er; Maddes pojkvän Davids blogg. Jag har berättat om det förr. Det är nämligen så att Madde själv skrev blogg förr, när hon levde.. . . Madde dog i cancer för bara någon vecka sen, 19 år gammal. På Davids blogg kan man läsa om hur han lever vidare, utan den han älskade mer än allt i livet. En sån stark människa får man leta efter, men man får nog dock inga resultat! Får sår i hjärtat av att läsa dessa texter! Berörande till tusen.


För övrigt har jag just vart och handlat med mammsen, pappsen och älsklingen min. Vart en sväng till stan, köpte bröd, godis och annat shit. Allt som hör en tisdag till, ellerhur?
 BTW, jag är ganska depp idag, känner mej allmänt efter, som om ingen skulle orka med mig. Aja, det är som det är, dåligt. Det är tur att man har de närmsta i alla fall, <3

Träna imorgon, ska fråga Linda om hon ska hänga med mig, annars går jag väl själv då. Ska hinna träffa Fia innan bara :) Det blir great det! Jag saknar dig, så otroligt mycket!<3
 Nej, jag är inte beroende av bloggen, men J är beronde av Paper Mario, så då blir jag automatiskt här. . . Kul va? -.-

 @paper Mario.
@ Just idag: fulunge.


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Alina

tack va snällt!! :)

2008-10-07 @ 21:11:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Haha det är kul ju! fast jag vet, det har blivit väldigt uttjatat, har sett alla klipp nu, dem visar bara samma om och om igen hihi:) mycket roligare förr när det var nytt!

2008-10-07 @ 21:19:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0