Fronda

Känner oro och ledsamhet över det som just hände, något som absolut inte får hända. Vet inte vad jag ska ta mig till, förhoppningsvis blir det bra snart, ellerhur?

Jag och baby var på Patrik idag, hur komisk som helst om jag får säga det själv. Tyckte för övrigt filmen var bra och värd att se :) Innan de blev det fika på Gorge, en kladdkaka med grädde såklart. :). Efter filmen drog vi och käkade på nian, det blev pasta med kyckling i currysås, jäclar så gott det är!
Införskaffade mig även en halsduk från HM, vit! Lägger ut bild sen :),
jag handlade aldrig den från Gina eftersom min plånbok säger att jag ska ta de lugnt med att handla nu på ett tag, så det får bli vid nästa löning/studiebidrag! Yes, det ordnar sig!

Näej, nu ska jag änta på att mor & far ska komma hem,
måste prata problem med dom,
:(

Allt ordnar sig, alltid?
Det finns väl alltid en mening med att allt händer, ellerhur? :'(
@Betyg : 4/5. Patrik 1,5 = 90kr
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0