Stå för din sak.

  Jag har insett, att även om de är apelsin, mandarin, grape eller något annat som tillhör den sorten, så tål jag det inte. Drack en ljuice idag, mandarin denna gång, men vad trodde jag då? Att jag skulle slippa undan allergin? No way, inte ens på bara mandarin, de är värre nu än förr. Jag trodde ju allt var över, men så var ej fallet. Plus att jag duschar varje dag, och har redan känslig hud, så den torkar på köpet ur. Så jävla skön känsla kan jag inte lova! Ska börja ta betalt för att visa upp mina eksem. Tror jag?!

  Jag och Malin var och kikade på konsum om vi hitta olika priser på kravmärkt & vanliga livsmedel. De gjorde vi. vi jämförde ; bananer, ägg, smör och kiwi. Så nu fattas bara att göra ett jobb av detta. Så får se vad jag kommer fram till. Det är sånt som märks. 

  Jag vet inte ifall detta är det liv jag vill leva. Mina känslor är helt veck, du har behandlat mig som luften du andas, viktig, men syns eller finns inte. Du har sårat mig. En gång till, så vet du vad jag lovat dig. Då spelar de ingen roll, eftersom du brutit dina löften, gång på gång. Så litar jag inte längre på dig. Vill du inte ha ett förhållande där vi inte kan lita på varandra, så är du fri att gå. Jag tänker inte hindra dig, inte nu längre. 

  Sorry gott folk, men jag måste smörja in benen och så, ett måste såhär dags, sen så ska jag städa här och kanske läsa lite ur boken min, vem vet. Den kanske blir lite bättre en vad den ä`r? Det är bara det att den är komplicerad. Hoppas på bättre.
  -Erkänn att du vill bli av med mig.   /Hanna
  -Jag är sugen på det ja!   /Tigersven
Linda trodde jag sa : "Erkänn att du vill ha mig", så vart genast konverationen mellan mig och min datalärare genast mycket roligare.

Ha de typ, fint? Eller något.
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh =( har du gått å blitt citruallergisk du med =/

Det är skitjobbigt, finns ju fan citrus i det mesta drickorna mm.
Jag tål inte äpplen, kiwis, ananas heller så det blir typ bara banan och päron över till mig =/

Hoppas fan att dina utslag ger sig nån gång, vet hur jobbigt det är med såna också och är löjligt glad över att mina försvann.

Kramar i massor )L)L

2008-03-09 @ 13:12:00
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0