När jag har nått himlen vill jag inte ha ett nytt liv.

Jag lider av de dagarna som går, jag lär mig hantera det. Hela min värld rubbas. Jag vill inget hellre än att allt ska vara bra, jag vill ha det som hänt ogjort. Jag vet att det som förr händes, de har tagit hårt på mig. Jag vågar inte ens tänka tanken på de svåraste. Jag såg allting, jag kände smärtan. Jag orkade inte mer, det känner jag inten förrän nu. Innan var de bara små doser, men nu är det dags.
 Jag ska bli lycklig!  Lyckligast!

Nu ska jag pallra mig till skolan, sitta där och göra absolut ingenting, sen så ska jag träffa Jögge. Efter det ska jag hem, lägga mig i sängen och förvandla dagen till drömmar.
  Ha de finaste fisken nu gottus folkus. Ni vet att jag bryr mig om er. Alltid, och alltid :)

Jag älskar oss <3
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0