Ni, mitt liv!

För varje dag som går, blir livet en dag kortare, det är vi alla med på, men frågan är, vad händer efter vårat liv? Där skiljs alla åsikter, alla tror vi olika. En del tror på nytt liv efter döden, andra tror inte att någonting händer, en del, att man stannar här, på jorden och finns kvar.
 Själv är jag blond ( i alla fall halvt ) jag är blåögd, går på allt jag ser på TV, precis som dig pappa. Det jag tänker på nu är alla dessa program med människor som försöker ta kontakt med "den andra värlen" Den mellan livet och döden. Människor som inte tagit sig förbi det såkallade ljuset. Enligt alla dessa program fungerar detta, och jag tror på det till 100%, men jag har diskuterat de med många, och ensam står jag i den diskutionen. De anser att allt bara är påhittat bara för att de ska sälja på TV. Alla bevisen då? Hur som helst, jag vet många som sett "saker" som tyder på mellanvärlden, jag själv tror inte att jag sett det. Men något som skulle vara skönt är att veta att hundarna min vaktar här! Jag tror och inbillar mig hela tiden att ni är runt om. Det är lika med mormor, jag vet att du är här <3

På något sätt ser jag dem alla utom en liten själ, Lady. Ni drogs alla ifrån mig, fort och bestämt slets ni ifrån mitt liv. I Wenja ser jag Zikas stolthet och mickies färg. I lillsagan ser jag Piikas päls, hennes ögon. Jag tror hårt att min Piika är återfödd och här för att denna gång stanna. Jag ser även Winnie i dig Sagan. I dig Berra, där kan jag finna poullteri, och mickie, du är så otroligt söt, gosig och klumpig. Du och Rippe, Berra!
Men dig Lady, men första älskade egna hund, kan jag inte fortfarande förstå att du nu är hos någon annan. Du tillhör mig, och jag är evigt besviken över att känt att jag blivit sviken. Hoppas du minns mig? Jag saknar dig, jag saknar er alla. <3



Imorgon börjar jag jobba -.- Undrar jag så hur det ska gå! Ska upp vid fem tror jag? Halv fem kanske? och sen åka till Uppsala, men jag är nöjd. Jag tjänar ju pengar. Och på något sätt så tror jag pappa är glad, det känns så :) Han fixade allt åt mig! Tack papps,

Nu ska jag kila iväg,
 Hade finaste!


Jag älskar dej hjärtat mitt, snart två år. snart!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0