Fronda - Julafton

God jul Hörrni :) <3
 Jag ska ha mig en riktigt god jul, även om jag måste fira den utan min pojkvän! Jag ska le och vara glad ändå, för jag vet ju, att jag finns i hans tankar, lika mycket som han finns i mina. Jag älskar verkligen dig sötnos!
 Nu ska jag klippa enris och sätta lite fint, sen ska jag kolla om pappa har sabbat båda mina ljuslyktor. Annars får de bli marshaller utan ljus då! Aja, nu ska jag kila käraste läsare. Förlåt att jag inte accepterat era kommentarer så de syns, men deyt finns ingen tid att svara på de nu, så jag gör det sen! Ok?! Men fortsätt skriv, jag ska fixa det sen!
Hejdå, Hörs sen om julklappar! :)
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0