Fronda Gå härifrån

Just konstigt i morse, eller kanske inte konstigt, men något irriterande, då busschauffören började tvivla på min ålder. Då jag har fritidskort måste jag nämligen vara under 21, vilket han inte riktigt ville tro att jag var! herre gud, de är fan 4 ååår dit. Men men, jag får väl skriva en blogg om det antar jag!

7 intervjuer gjorda, och snart några till, om jag får som jag vill. Sne vill jag bara hem och sova och mysa och äta och dricka och dryga och göra inget och gå ut med wenja och... och.. och.. Inget mer.
 fem min kvar, tid till er, ja, de finns inte!

Hejdå, kommer jag att se dig igen?
Nejdå, det vi hade var bara en kväll
Hejdå, du är här nu för jag är känd
Se så, bädda sängen och gå härifrån


[ Fronda - Gå Härifrån ]
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0