Drömmar, en billagare resa bort från verkligheten

Jag hade en Weard dröm just,
Drömde att jag var med Emma & Linda, Vi gick på solängen konstigt nog. I alla fall, så hände de massa wearda saker, jag hade tagit lika jacka som linda, den var i mitt skåp, och jag kunde inte hitta min egen. Efter det så åkte vi alla hem till mig, vilkket slutade med att Emma duschade i vårat kök, och Linda ville inte riktigt vara med oss, så hon satt och snackade med Jeff på MSN i mitt rum. Aja tänkte jag, eftersom dom är här lär  ju jag gömma "den", som jag inte har en aning om vad det är för ngt, så de gjorde jag. Jag tog den i handen och gick upp, då följde Emma med mig och frågade vad det var för ngt, hon tvingade mig att visa. Och så även Linda som kommit ut från rummet. Jag var tvungen att visa.. Kan bara säga att det var en.. slags borste eller ngt som man skulle borsta potatisar med.. -.-  Hemligt huh?! :)
 Ja, jag fick mig ett gott skratt när jag vaknade i vilket fall. :)
¨
Idag då,
Datakunskap,
idrott,
Engelska.
Inget mer :)


Jag saknar min älskling jättemycket. Jag vet att det är vanligt att vi inte ses på länge, men lika ont gör det varje gång att vara ifrån dig. Snart ses vi, gissa om jag längtar? Saknar dej otroligt älsklingen min, jag hoppas du förstår det! Jag hoppas du förstår att du är min <3 :) Mitt allt, jag älskar dig! <3

Du vet, drömmar är bara en billigare resa bort från verkligheten
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0