Googla symptom

Ett varmt bad, vita blomman, Mario Kart och en lång sovmorgon blev räddningen på den hemska huvudvärken. Jag känner mig lite som en vinnare över mig själv, dock gjorde jag det största misstaget man kan göra när man är sjuk; googla sina symptom.. Gör man det slutar det oftast med att man är döende i cancer, fast man egentligen bara har huvudvärk efter en jobbig förkylning. Jag tror inte jag är mer hypokondriker än någon annan egentligen, men det är ändå ett problem jag har, just nu känner jag oro över att jag möjligtvis kan ha hortons sjukdom, en mycket ovanlig sjukdom som gör sig tillkänna genom huvudvärk, oftast under en lång period men med huvudvärks-attacker, dessa attacker kommer plötsligt och varar från en kvart till några timmar, sen återkommer dom igen nästa dag vid samma tidpunkt.

Att just jag skulle vara drabbad av den sjukdomen är ju så gott som omöjligt men ändå förbereder jag mig på en huvudvärks-attack här vid fyra/fem-tiden.
Glassbåtar är något jag verkligen varit sugen på sen igår, så till brunch blev det en kopp svart kaffe och en glassbåt, bara för att jag kan, bara för att jag faktiskt har semester.









Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hortons har en nära vän till mig. Hon kan knappt andas, får så ont att hon bara skriker och vill dö samt lär ha syrgas för att klara det. Hemsk jävla sjukdom faktiskt.

2014-07-28 @ 08:49:19
URL: http://hesselback.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0