Myspys

 
Nu är hösten här, jag skiter i allt vad sensommar och en värme på 22 grader heter, i min värld är det höst. Man kan, om man kollar riktigt noga skymta att det är mycket mörkare ute på kvällarna, det är mer stjärnklart, det faller löv på backen, gräset är inte lika grönt som det är sommartid, det är fullt med barr på min bil och i mitt sovrumsfönster lyser det enbart av värmeljus. Jag älskar att kunna säga att det är höst nu, det är allvarligt hur mysigt som helst, speciellt när vi fått hem byrån och kan få det så fint med tända ljus, dra på sig stickade sockor och lyssna på bra musik i sovrummet. 
 
Livsglädje!
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0