7 dagars vecka!

Senaste veckan har jag tränat varje dag, med det menar jag inte att jag varit på gymmet varje dag men att jag på något sätt unnat mig någon form av aktivitet. Jag har förutom gymmet såklart, varit på badhuset med Sara och simmat, samma dag tog jag och Jörgen en promenad (7km) på hälsans stig i Boulognerskogen med Kenna, dagen efter tog jag ett varv i spåret samt en promenad, totaltid på 40 min, men annars har det blivit gymmet. Att vara där en timme går riktigt fort numera, 35min på crosstrainern känns som en kvart ungefär, hittills har det aldrig blivit långtråkigt eller jobbigt att stä där, utan bara roliga och roligare. Jag känner verkligen att jag hittat någon form av balans, vad som känns bra och hur hårt jag kan köra utan för den skull ta död på mig själv. 
 
För övrigt har jag varit hem till mamma&pappa i Kågbo idag, jag och Jörgen beslutade oss i morse för att göra något vi tänkt väldigt länge nu, nämligen måla om köpmansdisken vi fått av mamma. Perfekt dag att stå ute och måla, solljus och lite vind gjorde att färgen torkade på fem röda sekunder! Ännu bättre vare egentligen att vi prick och precis fick in den i bilen så vi kunde få hem och ställa upp den i sovrummet. Blev jättenöjd, så nu är jag peppad till tusen att få bygga den där sänggaveln vi pratat om i ett års tid, för när det är gjort, ja, då är hela sovrummet färdigt! 
 
Imorgon väntar som alla andra måndagar en arbetsdag som startar vid 07.39-16.30, en precis som alla andra måndagar rolig dag med mycket att göra! Kram på er!
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0