Go hard or go home!

Istället för att räkna till fem när jag gör övningar på gymmet brukar jag upprepa den meningen (Go hard or go home) för mig själv, det ger lite mer energi och en mening känns kortare än att räkna upp/ned till fem. Ett litet tips sådär på vägen bara!
 
Förresten, semesterdag 5 idag. Jag kan inte fatta att dagarna bara flyger iväg? Inte en enda dag har gått till spillo hittills, de har bara varit fyllda med bra energi, tålamod och balans, precis vad jag behöver. Min läkare blev jätteglad när han ringde och kollade läget sist, jag märkte att han hörde direkt att jag var betydligt mycket bättre än sist vi hördes av och jag kan glatt meddela att det stämmer! Idag har jag tagit, äh, stopp, jag behöver inte skriva det, ni vet ju redan men okej, SOVMORGON, men imorgon blir det andra bullar, då vi har folk här! Jörgens pappa och bror är här på besök, vi har firat midsommar tillsammans idag, grillat, sett film och bara tagit det lugnt, sen när dom skulle sova så passade vi på att dra till gymmet en vända, en halvtimme tidigare än igår och samma killar var där ikväll igen. Det är dom & vi!
 
Nu är det läsa lite som gäller, sen sova!
 
 
 
 
 
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0