Skåp 56

 
Syster & hennes familj är hemma i Sverige! Det är alltid lika kul at få träffa dom och man försöker få till det så bra som möjligt så man får umgås mycket. Jag har verkligen världens bästa syster jag!
 
Vi har myst massor, tagit det lugnt och ätit massor av onyttigheter faktiskt. Imorgon är det tillbaka på det spår vi kom av för tre dagar sen. Jag känner ändå inte att det har gjort något, för det har ju ändå varit Mathildas födelsedag och då är det ju helt okej att äta massor av tårta, kakor, glass och god mat. En gång är ingen gång, ellerhur?
 
Bilden på skåp 56 kanske ni undrar vad det är? -Jo, det är nämligen så att jag tar A L L T I D det skåpet när vi ska gymma, det är liksom mitt. Inte blir det bättre heller att sådana saker blir till någon form av tvångstankar (precis samma är det med kartonger i butiker, jag måste välja, och det tar tid, sen när jag väl har valt måste även J A G öppna dem). Till saken hör att sist när vi var på gymmet så var mitt skåp upptaget, skitkonstigt, av 100 skåp så är ett ( 1 ) upptaget av en ( 1 ) person som var på gymmet på samma tid som oss (mitt på natten) och det var mitt skåp, skåp nummer 56. Jag kan ju säga att precis som förväntat gick det inte lika bra att träna den kvällen (jaja, natten), inte heller har vi vart där sen dess. Det måste ju betyda något?
 
Aja, imorgon kör vi, skåp 56 är säkert ledigt då!
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Sara

Blogga mer!!!

2013-07-07 @ 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0