Lunch

Hemma på lunch, idag igen. Det är så varje dag numera. Det är riktigt skönt att få ha förmånen att faktiskt ha en timme och en kvarts lunch på hemmaplan! Det är lite av lyx måste jag säga, perfekt för oss med hund.

För övrigt är det fredag och jag taggar som tusan till en myskväll hemma. De kommande helgerna är fullbokade, så nu lär jag passa på å ha tråkigt de här dagarna som är helt utan måsten.

Några dagar av mörkt och kallt har inte gjort susen, det känns av att mörka, ensamma hösten är här och alla är inte riktigt på topphumör, jag som är beroende av andra personer dras då ganska lätt ner i det här negativa, så den senaste tiden har det känts ganska motig. Men efter igår och förrgår känner jag nog att det bra nu!

Äsch, nu är det dags å dra sig tillbaka till världens, ja, världens bäste Konsum!

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0