Kågbos skogar

I skogarna i Kågbo är det otroligt vacker miljö, speciellt när man kommer till partier där skogen är helt orörd och det växer gräs på den lilla, krokiga vägen och solen tittar fram mellan träden. Där vill jag springa, där ska jag springa, det är en bit mot målet och det bästa är att jag tror att jag hittat någon som vill följa med mig runt. Jag & Jenny tog fyrhjulingen igår kväll och körde runt och mätte en sträcka som går mellan Kågbo och grannbyn Lövåsen. Det enda som är problemet är att det för stunden är jäkligt lerigt där efter allt regn som kommit ner den senaste veckan, plus att sträckan är 8km lång.

Men lite senare i sommar, ja, då är det förhoppningsvis torrare, samt att jag och Jenny tagit oss så pass långt i löpningen att vi klarar 8km! Åh, va kul, efter det så väntar tjejmilen i Stockholm nästa år, jag är taggad till hundratusenmiljoner.

Nu kör vi!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0