Hej

Idag är en såndär dag då jag tror solen försvunnit för gott. Det är tråkigt, men samtidigt är jag på jobbet, så lite regn kommer inte att förstöra min dag. Igår kväll lá jag in kycklingstrimlor i marinad, idag ska jag göra kycklingspett av dom, jag fick ett recept från en toppenkund på Konsum för någon dag sen. Dock hade jag inte just de kryddorna som skulle vara i och Konsum hade stängt, så jag har slängt ihop något eget och hoppas på det bästa, för ikväll ska vi nämligen ha middag här igen. Denna gång får vi besök av Johan & Moa. Det blir som sagt middag, men även filmkväll. 
 
Imorgon är det dags för månadsfinalen av bilbingon. Jag jobbar till 7 på konsum, men som tur är köper Leyla brickor till mig tidigare och såfort vi stängt springer jag dit som en galning och hoppar in i vinnarmicran och tar förhoppningsvis hem en seger. Förra veckan vann Leyla faktiskt! Vá kul vi hade där i bilen, hehe!
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan de sista minutrarna av min lunch!
 
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0