Inte stolt

Jag önskar att jag kunde säga att jag är stolt över mig själv nu med, men så är inte fallet. Jag har en torrspricka i foten, vilken gör att jag knappt kan gå utan att jag dör alltså. Jag haltar för att den gör så jäkla ont. Jag har försökt att fila foten och smörja in, men icke. Den här torrsprickan gör att jag inte vart ut i spåret på två dagar och eftersom jag inte rört på mig i någon större utsträckning så är inte motivationen till att äta nyttigt på topp heller. Fan alltså..

Men jag har igår kväll suttit och skrivit en matlista för hela maj. Jag ser verkligen fram emot att följa den och hoppas att det ska gå fint! :) Vi får se om jag testar mig ut i spåret ikväll. Jag hoppas!!!


(Kenna är iaf mer lat än mig)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: PATRICIAKARLSSON.

Va söt vovve!

2011-05-13 @ 19:23:34
URL: http://patriciakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0