Noble star´s Mc Kenna

Oh vad jag älskar den lille, vårt lilla tillskott i familjen. Hon är precis det jag hade önskat och förväntat mig. Lugn, stabil, skarp och världens finaste, tillsammans med Wenja såklart!

Hon sover otroligt mycket nu så nog kommer hon växa och bli stor fort allt. 

Kenna har träffat många människor och fått lära känna personer som finns vardagligen runt mig och Jörgen, hon känner lätt igen dem vi träffat, de märker man på den lilla, lilla svansstumpen som går i 190km/h :)

Allt går bra just nu tycker jag. "Nej" är vårt negativa ord som används flitigt och som hittills har accepterats ganska bra, dock tror jag att snart så kommer hon tänja på våra gränser. Sina behov gör hon för det mesta ute, händer ibland småmissar från vår sida och då får vi torka golv. Hehe :)

Nu kommer snart Carro så jag ska runda av.
Kort och gott så är Kenna och Wenja världens underbaraste vänner.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0