Hemma

Oh, idag är jag hemma. Jag har inget jobb att gå till, tråkigt. Än så länge måste antingen jag eller Jörgen vara hemma med hundarna eftersom Kenna är så liten. Nu har jag varit på konsum en hel månad och det är ju iaf något.. :) Nästa vecka så kommer jag förmodligen att få komma upp till custice och träffa alla där igen. Det var länge sen nu! Ska bli kul! :)

Jag fick äran att göra smörgåstårtan till styrelsemötet som konsum hade igår. Så jag slängde ihop denna (se bild) och jag tror den dugde, det lät så iaf! Själv är jag inget fan av smörgåstårtor. Eller jo, en kan jag inte sluta äta och det är varm smörgåstårta som Carro gjort. :) Mums! 


Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Karl

Det ser dilikatessfullt ut!

2011-03-31 @ 18:44:24
URL: http://karldenkristne.blogg.se/
Postat av: Karl

DU kan va ett skämt :/

2011-04-01 @ 10:40:50
URL: http://karldenkristne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0