Tråkigt idag!

Jag sitter för stunden helt själv hemma och dricker kaffe i soffan framför något värdelöst skitprogram på trean. Har skittråkigt kan man säga men på något sätt så är det skönt att ha tråkigt idag. Jag vet inte vad det beror på men det är tyst och skönt runt mig. Jag behöver inte prata med någon utan bara sitta här och göra precis vad jag vill! Jag vill ha tråkigt idag!  :)

Kanske ska jag ta en promenad i spåret eller bara sitta kvar här och lyssna på musik som bara jag tycker är bra?

Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Förhoppningevis kommer Carolina hem. Då ska jag terrorisera henne, för nu var det längesen vi sågs!

Jag delar med mig av en bild på en av världens bästa hundar:

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0