Hej, här är jag




Fan, jag är dålig på att ge er minuter av mitt liv i form av text märker jag. Allt flyter på kan man säga. Jag ska nu sova, imorgon kommer Henry på besök en hel förmiddag. Jag hoppas han inte biter mig med sina 4 nya tänder bara! Hehe, gullunge.

Skavsår fick jag på fötterna också efter att ha tagit en promenad med en jobbarkompis, det var värt skavsåren för det var så jäkla skönt att komma ut.

För övrigt är eliten tillbaka till Forsbacka sen några dagar.

Dock hatar jag våra grannar. Redan andra dagen vi bodde här ringde som på dörren och klagade på att Wenja hade stått och skällt en hel dag, vi visste att detta inte stämde då vi var hemma hela den dagen. Nog hade hon skällt, men inte oavbrutet som de sa. Denna gång har vi vart borta i tre veckor, kom hem i förrgår. Idag ville vi lyssa på musik kl halv ett medan vi gjorde lunch. Efter fyra låtar ringer hyresvärden på dörren för grannarna har klagat. Allvarligt? Jävla skitgrannar. Gå o dö...

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att bo i lägenhet, verkligen :S



Jag är så jäkla less på mina grannar och vill flytta till ett ensligt hus men har fan inte råd.

2011-01-12 @ 13:53:39
URL: http://pizzmyran.zoomin.se/
Postat av: Anonym

Du vet ju var dina närmaste grannar bor så det är bara och komma och döda oss.

2011-01-19 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0