Möte

Blir ett kort inlägg nu innan bussen går in till stan. Jag ska möta upp min jobbcoach och gå igenom en del saker tillsammans med henne. Det blir nog bra, jag gillar henne. Hon verkar lugn och jordnära. En person som förmodligen är rätt för att ge mig lite boost.

Jag har just tagit ut Wenja, fått känna det första snön för säsongen. skönt. Där gick jag och log för mig själv. Jag längtar till vinter, jättemycket. Sommaren hade gärna fått vara här den också, men hellre vinter, så känner jag just nu i alla fall. Min tanke är att vinter är en otroligt fin årstid att ta kort på.
Nu fick jag just bråttom, bussen går halv.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0