Fronda - Du

Jag önskar jag kunde hjälpa dig, be dig ställa upp, stå kvar, kämpa. Men att ställa sig upp utan kraft, stå kvar med vikande ben och kämpa utan glöd är inte långt ifrån en omöjlighet. Jag önskar jag kunde se dig i ögonen, be dig sluta, be dig vilja stanna med oss, med mig. Jag har försökt älskade vän, men mina ord försvinner från dig, du stöter dom bort. I flera år har jag kämpat, stött bort dig av rädsla. Men idag tänker jag stanna vid dig, slåss för dig, kämpa för ditt liv. Jag kommer aldrig ge upp.

Du har bidragit med mycket till mitt liv, jag tänker bidra till att du kommer vara kvar här, oavsett.
du min vän, jag älskar dig.

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0