Fronda - SMSlek



Öppna din inkorg.
Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första
frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Jag åker in nu, men vet alla att vi börjar halv tolv? Skulle vi göra kycklingpaj? jag tog med en pajbok med 100 pajer alla fall:D

Vad säger folk bakom din rygg om dig?

Okej! Men om jag åker in till halv elva har ju jag ingenting att göra? Liksom jag kan inte börja med någonting:( men jag lär väl åka in ändå,

Vad är din största önskan?
Ingen aning, hon sa att hon skulle åka med 11.30

Vad är din innersta hemlighet?

halv 11 eller 12 :P

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
Sa hon de?:P

Vad säger din bästa vän om dig?
Okey

Vad säger du när du sover?
Kommer strax:)

Vad skriker du när du inte får som du vill?
Nej det är lugnt, men jag ska ha maten klar till 8:)

Och när du äntligen fått som du vill ?
Vart är du? Älskar dig :*

Hur berättar du för någon att du är kär?
Hehe:)

Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Skulle Christina ta fram maten te imorrn? :O

Vilken är din bästa raggningsreplik?
Ska boka tatu idag.. :D Ska göra en grej i svanken..

Om du ska göra slut, så säger du:
Okej, kommer snart :)

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0