Våra fikastunder är heliga

Jag kan inte låta bli att älska att fika, speciellt med Sara och med lille Henry. Vi har såklart fikat idag, precis som vi har gjort nu i några veckor. Hehe, det är mysigt och på en vecka hinner mycket hända, så då har vi nog mycket att prata om.
 Jag längtar så till Henry behöver en faster till barnvakt. Jag ska lära han allt jag kan om konsum och hela den biten. :) Det kommer bli bra! Snart får ni komma hem igen!
  Vi har såklart haft en superbra dag! Tack,

Jag är glad att jag har mitt liv och jag är glad att jag får njuta av det.


Ps, jag älskar fortfarande konsum och jag längtar tillbaka varje dag!
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0