Kalops

Jag är hemma. kalopsen som är gjord av hjort står och puttrar på spisen, mums. Jag kan inte låta bli att älska kalops och allra helst med mos. Det är otroligt gott. MUMS:)

Idag kanske jag orkar med en promenad, men det lutar inte direkt åt det hållet, utan mer åt att lata sig och ta igen förlorad tid hemma. Jag skulle vilja se tv och ta ett bad idag, igen. Haha, det märks att hösten börjar komma, för då njuter jag av ett bad minst varannan dag. YEAH! Det kallar jag avkoppling, även om det bara varar i 20 min. Mitt tålamod är inte långt, det är därför..

Nu måste jag kolla om köttet har blivit någe mört.

Jag uppskattar: Kalops med rödbetor och hemmagjord potatismos, pussar och kramar från hjärtat, en glad Wenja och vår lägenhet.
Jag uppskattar dock inte: Disken som blir efter maten..:(
Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0