Fronda - Söker du jobb?

LUGNA ER!
Jag kommer inte acceptera mer än  max 2 kommentarer på varje inlägg. Så är ni upprörda över det jag skriver finns det ingen chans att jag läser, jag har nämligen en anställd som fixar allt det där. Undrar hur många anställda jag har egentligen? Ska jag vara ärlig så tog jag faktiskt hand om alla som blev varslade från volvo, men jag söker fortfarande folk som kan jobba för mig. En gång i veckan behöver jag någon som kan vattna mina blommor, du ska vara tjej, ( Wenja gillar inte killar ) ha ganska långt hår, blont, annars kommer du inte innanför dörren och du ska även ha en utbildning som florist. Intresserad; kontakta mig på : [email protected]

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer
Postat av: Roffe Ruffs

Hej!

Jag är utbildad florist och har jobbat på dom flesta florist företagen runt om i sverige.

Jag har även jobbat i Irak som pansavagnsförare så jag kan mycket om sånt också, men det är en annan femma. gillar du det du läste så kan du nå mig på: [email protected] .



mvh/ Roffe Rufs

2009-10-05 @ 13:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0