Fronda - Jag, Jag och Jag

Hej kärt folk!
Jag sitter på jobbet och sliter såklart. (Det ger dubbelt budksap nu eftersom jag nu sitter här och skirver, men bara denna rad tog mig 5 min eftersom jag måste skriva mellan tonerna i telefonen ;) Jag vet att jag uppdaterat dåligt nu under en tid, men tid är till för att prioriteras och jag prioriterar inte bloggen, vilket jag kan tycka själv är tråkigt, jag vill ju dela med mig av min vardag, till alla!
Mitt liv ser följande ut;
Jag har lov, höstlov närmare bestämt. Jag jobbar varje dag till 5 under lovet, är sliten. Jag gymmar när jag kommer hem och har gjort det nästan varje dag i en veckas tid, moaha, Hanna goes nyttig! Helt otroligt.

Martin har fyllt år, så han har vi firat! Grattis!

Jag har kört bil med både Sara och pappa, gick mer bra ett tillfälle, skit ett annat! Ohh, hur ska jag någonsin lyckas med körkort?! Jag får nog aldrig något.. Bara att inse.. Jag har tvättat, städat, diskat och storhandlar! JIPPI! Mer detaljer får ni inte, så är det bara!
Nu måste jag SLITA ännu mer, seeee you

Hanna Rebecka Madelaine Skogsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0